.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح پروژه کمربندی در ساری پس از17سال
پروژه ملی کمربندی جنوبی ساری که در طول 14 سال فقط هزار و هفتصد متر پیشرفت فیزیکی داشته سرانجام با تخصیص اعتبار 12 میلیارد تومان از محل بودجه های دولتی و شهری ساری افتتاح شد...
افتتاح پروژه کمربندی در ساری پس از17سال

پروژه ملی کمربندی جنوبی ساری پس از گذشت هفده سال بلاتکلیفی سرانجام عصر شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، پروژه کمربندی جنوبی ساری که در طول 14 سال فقط هزار و هفتصد متر پیشرفت فیزیکی داشته سرانجام با تخصیص اعتبار 12 میلیارد تومان از محل بودجه های دولتی و شهری ساری افتتاح شد.

این کمربندی که به طول شش و نیم کیلومتر و در دو مسیر رفت و برگشت احداث شده می تواند ارتباط مردم غرب و مرکز مازندران و مردم کشور را به استان سمنان برقرار کند.

شهردار ساری در این آئین اظهار داشت: تسریع در عملیات اجرایی پروژه کمربندی جنوبی ساری در دوره سوم شورای شهر صورت گرفته است.

سید علی حجازی افزود: اعتبارات عمرانی دولتی شهرداری ساری باید افزایش یابد چرا که این اعتبار اکنون هم ردیف شهرهای کوچک کم جمعیت استان است.

این مسئول همچنین از تصویب اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات بانکی توسط رئیس کل بانک مرکزی کشور برای توسعه شهری ساری خبر داد.

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه آهنگ سازندگی و توسعه فعالیتهای عمران شهری در استان آغاز شده است، اظهار داشت: امید است سال آینده بازگشایی کمربندی شمالی صورت گیرد.

سید محمد کریمی افزود: فعالیت و برنامه های فراوانی برای توسعه عمران شهری مرکز استان داریم که به مرور مردم ساری آنها را احساس می کنند.

وی با بیان اینکه هیچ تنش و درگیری سیاسی بین مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان وجود ندارد، اظهار داشت: همه مسئولان با یاری یکدیگر در جهت آبادانی و عمران شهری استان تلاش دارند.

شهر ساری مرکز استان مازندران بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 26 اسفند 1387
شهر ساری بعنوان مرکز استان بار ترافیکی ادارات کل استان و ارباب رجوع شهرستانها به این ادارات کل را تحمل می کند که موجبب شلوغی و فشار برزندگی روزمره مردم ساری است و از این نظر ساری متعلق به همه استان است و جا دارد از سرجمع بودجه استانی و ملی برای توسعه ساری جهت رفاه همه مردم استان هزینه شود . با تشکر - جعفر قربان پور
نا شناس 27 اسفند 1387
جناب آقای ساروی، اگر بار ترافیکی ادارات کل استان و ارباب رجوع شهرستانها موجب شلوغی و فشار برزندگی روزمره مردم ساری شده است چرا مرکز استان را به شهر دیگری اعطا نمی کنید؟ هر کی خربزه میخواد لرزش رو هم باید بخواد. شما که داعیه مرکز استان دارید، شلوغیه اونو هم بپذیرید.
شهروند چالوسی
رضايي حميدآبادي 29 اسفند 1387
اقايي كه خودتو چالوسي جازدي بهتره خودتو درست معرفي كني اين حرف ها فقط مال شما بابلي هاست. در ضمن اقاي قربان پور منظورشان اين بود كه ساري متعلق به همه ي مازندراني هاست و بايد شرايط و توسعه ي آن بهتر شود تا همه ي مازني ها از آن بهره ببرند. و گله ي ايشان از وضيت موجود و عدم توجه ويژه به ساري جهت خدمت رساني به مازني ها و ساروي ها بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.